Digital Marketing & Advertising
אודות
לקוחות
דרושים
צור קשר
מנצ'
מפת אתר
Facebook

דיויד שילד יתרונות

קוקה-קולה
דיאט קוקה-קולה
סימילאק
ויט
נורופן
נורופן לילדים
ללין
קולון
רויאלטי
פיניש
סטארקיסט
סטרפסילס
איירויק
וניש קליה
דיויד שילד
קמפיין ראש השנה 2011
קמפיין זמינות
דיויד שילד יתרונות
מכשירי תנועה
גביסקון
ארקיע
דיסני
עץ הזית
ענבי טלי
אופיס דיפו
התזמורת הפילהרמונית הישראלית
לפמ
דן
Care
קניוני ישראל
פלסאון
יפעת
ניופאן
סמינר הקיבוצים
מכללת פסגות
לי מרשל
ארומה מיוזיק
Fox
החברה הגיאוגרפית
המועצה הציונית בישראל
באנר
וידאו

דיויד שילד המתמחה במתן שירותי ביטוח רפואי לישראלים בחו"ל חיפשה דרך שונה להעביר את היתרונות הטמונים בביטוח שלה לישראלים בחו"ל. הפתרון היה ליצור סרטון קצר ומשעשע שהופץ ברחבי הרשת.
הסרטון נעשה בטכניקת סטופמושן והתמקד במפגש בין תרבויות שונות, כאשר ישראלי מנסה לתקשר עם רופאים בחו"ל. לאחר הפצתו יצרנו לסרטון מספר גרסאות אותן פרסמנו במגוון כלים במדיה האינטרנטית. תסריט - Qdigital, הפקה - מאיה וקסלר