Digital Marketing & Advertising
אודות
לקוחות
דרושים
צור קשר
מנצ'
מפת אתר
Facebook

פלסאון השראה

קוקה-קולה
דיאט קוקה-קולה
סימילאק
ויט
נורופן
נורופן לילדים
ללין
קולון
רויאלטי
פיניש
סטארקיסט
סטרפסילס
איירויק
וניש קליה
דיויד שילד
מכשירי תנועה
גביסקון
ארקיע
דיסני
עץ הזית
ענבי טלי
אופיס דיפו
התזמורת הפילהרמונית הישראלית
לפמ
דן
Care
קניוני ישראל
פלסאון
פלסאון מיכלי הדחה
פלסאון השראה
יפעת
ניופאן
סמינר הקיבוצים
מכללת פסגות
לי מרשל
ארומה מיוזיק
Fox
החברה הגיאוגרפית
המועצה הציונית בישראל
מיניסייט
באנר
מדור
חברת פלסאון ומשרד הפרסום צדר- יריב רצו להטמיע ולקדם בקרב אדריכלים וקבלני שיפוץ את  השיטה המודולארית ללחצני זכוכית מעוצבים, המאפשרת בחירה של עד 104 שילובים שונים של רקעים ולחצנים, במגוון צבעים וטקסטורות. הפתרון שלנו היה לפתוח שני ערוצי תוכן באתרי עיצוב ובנייה, יחד עם קמפיין במדיה האינטרנטית. סלוגן הקמפיין "תן ביטוי להשראה שלך" הציג את מגוון הצבעים של לחצני הזכוכית בדרך אינטראקטיבית, כשכל אחד מהצבעים מיוצג ע"י חיה צבעונית ומיוחדת.