Digital Marketing & Advertising
אודות
לקוחות
דרושים
צור קשר
מנצ'
מפת אתר
Facebook

סימילאק בייבי קולג'

קוקה-קולה
דיאט קוקה-קולה
סימילאק
קמפיין השקת אתר
צוות המומחים
עוברים לסימילאק Advance
סימילאק טופ Free
סימילאק חיסוניות
סימילאק עובדות
סימילאק הארכת שימוש
סימילאק בייבי קולג'
קמפיין NG
קמפיין ג'נטל
סימילאק קומפורט
ECODU
אפליקציה סלולרית יומן התינוק
קמפיין מבצע החלפות סימילאק
ויט
נורופן
נורופן לילדים
ללין
קולון
רויאלטי
פיניש
סטארקיסט
סטרפסילס
איירויק
וניש קליה
דיויד שילד
מכשירי תנועה
גביסקון
ארקיע
דיסני
עץ הזית
ענבי טלי
אופיס דיפו
התזמורת הפילהרמונית הישראלית
לפמ
דן
Care
קניוני ישראל
פלסאון
יפעת
ניופאן
סמינר הקיבוצים
מכללת פסגות
לי מרשל
ארומה מיוזיק
Fox
החברה הגיאוגרפית
המועצה הציונית בישראל
מיני סייט
באנר
אירוע סימילאק בייבי קולג’ נערך ספטמבר והכיל מגוון סדנאות, הרצאות ופעילויות ייחודיות להורים ולתינוקות מ 0-3.
רצינו להעניק לאירוע זה חיים גם באינטרנט. הקמפיין התמקד בתחרות Super Daddy במהלכה נבחר אב השנה של סימילאק לשנת 2009. לטובת הקמפיין יצרנו אתר ייחודי המאפשר לגולשים להציע מועמדים לתחרות, לשלוח תמונה יחד עם טקסט קצר המשכנע אותנו מדוע המועמד צריך לזכות בתואר אב השנה. ההכרזה על הזוכה נעשתה באירוע מול אלפי הורים וילדיהם. הקמפיין לווה במגוון כלים אינטרנטיים החל מבאנרים ברחבי הרשת, פעילות נרחבת בזירות השיחה וכן וידאו המסכם את האירוע אשר הוגדר כהצלחה מסחררת. לאירוע הגיעו 10,000 איש ולאתר המקדם אותו נכנסו מעל 150,000 איש ב3 שבועות הקמפיין. חברת אבוט בעלת המותג סימילאק זכתה על מהלך זה בפרס הBest Practice הבינלאומי