מותג "עץ הזית" יצא באסטרטגיה חדשה שמטרתה חיזוק המיתוג שלה כאוטוריטה בתחום שמני זית ובידול מותג "עץ הזית" ממותגי שמני הזית האחרים. המסר של הקמפיין - מתכון לבריאות. בנוסף, רצה המותג לחשוף את המוצרים החדשים שלו – קלאסי מעודן וארומטי מודגש. כדי להדגיש את ערך הבריאות של "עץ הזית" הקמנו מתחם בישול בריא בחסות "עץ הזית" בערוץ האוכל של אתר נענע10. הערוץ הכיל מתכוני שמן זית, כתבות תוכן מגוונות, סקרים, טיפים ופעילות גולשים נושאת פרסים. הקמפיין לווה בבאנרים ברשת. |