Digital Marketing & Advertising
אודות
לקוחות
דרושים
צור קשר
מנצ'
מפת אתר
Facebook

צוות המומחים

קוקה-קולה
דיאט קוקה-קולה
סימילאק
קמפיין השקת אתר
צוות המומחים
עוברים לסימילאק Advance
סימילאק טופ Free
סימילאק חיסוניות
סימילאק עובדות
סימילאק הארכת שימוש
סימילאק בייבי קולג'
קמפיין NG
קמפיין ג'נטל
סימילאק קומפורט
ECODU
אפליקציה סלולרית יומן התינוק
קמפיין מבצע החלפות סימילאק
ויט
נורופן
נורופן לילדים
ללין
קולון
רויאלטי
פיניש
סטארקיסט
סטרפסילס
איירויק
וניש קליה
דיויד שילד
מכשירי תנועה
גביסקון
ארקיע
דיסני
עץ הזית
ענבי טלי
אופיס דיפו
התזמורת הפילהרמונית הישראלית
לפמ
דן
Care
קניוני ישראל
פלסאון
יפעת
ניופאן
סמינר הקיבוצים
מכללת פסגות
לי מרשל
ארומה מיוזיק
Fox
החברה הגיאוגרפית
המועצה הציונית בישראל
באנר
מיניסייט
123
בהמשך לאסטרטגיה הנוכחית של סימילאק "בגלל המדע", רצה המותג לחזק את תדמית המדעיות הנובעת מההשקעה המדעית העצומה של חברת האם שלה, אבוט. המשימה שלנו הייתה לתת "פנים" לאותה מדעיות, להראות לצרכנים מה ומי עומד מאחורי המדע שהופך את סימילאק לאמין ובטוחן יותר. לכן, חשפנו בפני הגולשים את צוות המומחים של סימילאק, החל מדיאטניות ועד לאחיות טיפת חלב. אספקט נוסף היה להזמין את הגולשים לפגוש את צוות המומחים של סימילאק בקניונים נבחרים ברחבי הארץ. הקמפיין עלה לרשת בעזרת מערכת ההגשה "דאבל קליק" המבצעת אופטימיזציה און ליין ליעילות הקריאייטיב במדיה.