Digital Marketing & Advertising
אודות
לקוחות
דרושים
צור קשר
מנצ'
מפת אתר
Facebook

ענבי טלי מושבניק ME

קוקה-קולה
דיאט קוקה-קולה
סימילאק
ויט
נורופן
נורופן לילדים
ללין
קולון
רויאלטי
פיניש
סטארקיסט
סטרפסילס
איירויק
וניש קליה
דיויד שילד
מכשירי תנועה
גביסקון
ארקיע
דיסני
עץ הזית
ענבי טלי
ענבי טלי מושבניק ME
אופיס דיפו
התזמורת הפילהרמונית הישראלית
לפמ
דן
Care
קניוני ישראל
פלסאון
יפעת
ניופאן
סמינר הקיבוצים
מכללת פסגות
לי מרשל
ארומה מיוזיק
Fox
החברה הגיאוגרפית
המועצה הציונית בישראל
פייסבוק
באנר
צק
מותג "ענבי טלי" המשווק ענבים בארץ ובחו"ל יצא כמידי שנה בקמפיין הקיץ שלו. המותג מונה זני ענבים רבים, אשר כולם מגודלים בכרמי מושב לכיש בכפוף לתקנים בינלאומיים, תוך שימת דגש על השבחת הקרקע והיבול, ושמירה על איכות הסביבה. האסטרטגיה אשר ליוותה את הקמפיין הייתה "ישר מהמושב". אנו התבקשנו לבנות עבורם קמפיין אינטרנט. הפתרון שלנו יצא מנקודת הנחה שאם הענבים מגיעים ישר מהמושב, מדוע שלא נהפוך את הגולשים שאוכלים אותם למושבניקים אמיתיים ממושב לכיש. לטובת הדבר יצרנו תחרות נושאת פרסים בעזרת אפליקציה בפייסבוק המאפשרת לגולשים לבחור תמונות של מושבניקים אמיתיים ממושב לכיש ולהחליף את הפרצוף שלהם בזה של הגולשים. גולשים אשר הפכו את עצמם למושבניקים והצליחו לשכנע מספר גדול של חברים זכו בפרסים שווים במיוחד.הקמפיין נקרא "מושבניק ME" וזכה לתפוצה רחבה גם במדיה הרחבה.